رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرفری مامان

بدون عنوان

1390/2/8 1:58
نویسنده : مامی رهام
110 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

وقتي كه اين بيبي چك ديدم كه فهميدم تو تو دل ماماني هستي سريع رفتم بابايي رو بيدار كردم  .گفتم بلند شو بريم آزمايشگاه . اون هم از بس كه خوشحال بود صبحانه نخورده رفتيم آرمايشگاه اتفاقا خاله مونا هم خونمون بود . و خواب بود . جواب آرمايش رو گرفتيم زنگ زدم به ماماني و خوشحالش كردم .

niniweblog.com    niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
8 اردیبهشت 90 3:51
سلام آقا رهام
خو اومدی
فکر کنم 2 ماه از درسای من بزرگتر باشی
عکس خوشکلتو بنداز تا روی ماهتو ببینیم
پیش من و درسا هم بیا
بوسس


مرسي درساي عزيز
عكسش هست كه اون بالا سمت راست

مامان ابوالفضل
8 اردیبهشت 90 15:06
منم بی بی چک و با خاله منای ابوالفضلم تست کردم با این تفاوت که من خونه ی مامانی اینا بودم